Kicsit olyan helyzetben van most a TikTok, mint pár évvel ezelőtt volt az Instagram vagy bő egy évtizeddel ezelőtt a Facebook. Sokan szkeptikusan állnak hozzá, sőt akár rangon alulinak is érezhetik, hogy a mindenféle videók között a cégük, sőt, akár saját maguk felbukkanjanak!
Nem is tévedhetne azonban nagyobbat az, aki ezen a fantasztikus lehetőségen fintorog. Mai írásunkban azt járjuk körbe, miért érdemes bizalmat szavazni ennek a roppant népszerű oldalnak, valamint hogyan tudsz sikeresen jelen lenni ezen az újszerű platformon!
Nem csak a tizenéveseké a világ!
Sokan abba a tévhitbe ringatják magukat, hogy a TikTok csak a tinik játszótere, azonban ha igénybe veszed a Klikkmarketing eseti konzultációját, segíteni fognak neked abban, hogy meghatározd, hogyan és milyen tartalmakkal van neked is létjogosultságod szerepelni ezen az oldalon!
Elöljáróban annyit érdemes tudni, hogy nincs még egy másik oldal, ahol követőtábor nélkül is emberek millióinak jelenhetsz meg, már ha olyan tartalmat gyártasz. Így tehát ha minőségi videókat töltesz fel, akkor az organikus elérés olyan hihetetlen módon lesz a segítségedre, ahogy egyik másik hasonló jellegű platformon sem!
De hogyan gyárthatsz profi videókat? Mutatjuk is a lépéseket!
Fontos a tervezés!
Mielőtt fejetlenül rögzítenéd az első videódat, haladj végig ezeken a lépéseken!
- Határozd meg a célcsoportod, azt, hogy kikhez szeretnél szólni!
- Döntsd el, hogy mi legyen a tartalom, miről szeretnél beszélni! Szeretnéd megmutatni, hogyan dolgoztok? Egy-egy terméket szeretnél bemutatni? Esetleg gyakran felmerülő kérdésekre kívánsz válaszolni?
- Jöhet a casting! Döntsd el, ki legyen a szereplő: cégvezetőként te magad, egy talpraesett munkatársad, esetleg a céged kabalaállata?
- Írd meg az összefoglalót: hogy ki, mikor, hol és miért fogja felvenni a videót!
- Jöhet a videó vázlata, ne feledkezz meg a klasszikus bevezetés, tárgyalás, befejezés részekről, de ne maradjon ki a CTA, a cselekvésre ösztönzés sem!
- A részletes forgatókönyv jön most, azaz meg kell írnod a szöveget. A szövegnek úgy kell hangoznia, mintha valakihez beszélnél, erre nagyon ügyelj!
- Ha kész a szöveg, vizsgáld felül! Vágd ki a felesleges részeket, ellenőrizd, hogy nincs-e benne logikai bukfenc vagy bármi, ami elterelné a videó témájáról a figyelmet.
- Próbáld ki valakin, hogyan hat a szöveg!
- Csapó egy! Mehet is a rögzítés!
Haladj a korral!
Az egyik legnagyobb baki, amit egy cégvezető elkövethet, hogy nem tart lépést a korral. Éppen ezért a TikTok esetében se az legyen a kérdés, hogy jelen légy-e a platformon, hanem hogy hogyan és milyen tartalmakat gyárts ahhoz, hogy ezen az oldalon is a saját malmodra hajtsd a vizet!
Ha nem látod még a mikéntjét, semmi baj, a Klikkmarketing szakértői a segítségedre lesznek! Ha az akarat megvan részedről, akkor a sikeres TikTok szerepléshez vezető út is meglesz!
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)