Fontos, hogy eladó ingatlanát a lehető legjobb áron, a lehető legrövidebb időn belül eladja?
Szeretne a lehető leggyorsabban bérlőket találni bérlakásához?
A jó lakáshirdetés különösen fontos része a sikeres eladásnak. Ehhez fontos megtalálni az igényeinknek leginkább megfelelő hirdetési portált.
Megmutatjuk, hogyan hirdethet jól és hatékonyan!
Mivel sok múlik azon, hogy milyen típusú hirdetést adunk ki egy eladó/kiadó ingatlanra, összeszedtük a jó lakáshirdetés legfontosabb jellemzőit, a fotótól a szövegen át a hirdetés feladásáig.
Első jó tanács: Használjon képeket! És mennyit? Sokat!
Sajnos ezt sokan figyelmen kívül hagyják, pedig a jó fotók messze a legfontosabbak! Potenciális vásárlónk (vagy bérlőnk) megnézi a hirdetést, és ha feltettük a gondosan kiválasztott képe(ke)t, valóban rákattint.
De, Ne felejtsük, akkor is lehet gyönyörű fotót készíteni, ha nem luxuslakást hirdetünk. Ilyen esetben a legjobb, ha csak egy apró részletet, hangulatot örökítünk meg.
Éppen ezért fontos, hogy hirdetéseihez mindig – lehetőleg minél több – fotókat, méghozzá jó minőségű, vizuálisan és esztétikailag is jól megkomponált fotókat helyezzen el. Ez ma fontosabb még az alacsonyabb árú/díjú ingatlanosztályokban is. Ha drágább exkluzív ingatlant hirdet, semmiképpen se akarjon spórolni egy hozzáértő fotóson.
A következő pontokra kell figyelnünk:
Takarítsunk ki fényképezés előtt. Ha nem tud fényképezni, kérje meg barátját, rokonát vagy ismerősét, aki szeret fényképezni.
Lehetőleg napsütéses napon készítse a képeket, de ne közvetlen napfényben. Akármilyen világos is van, használjon plusz világosítást, például egy vakut, vagy legalább a telefonja kamerájának HDR funkciójával dolgozzon a képen, ami abban segít, hogy a helység sötétebb részeit világosabbnak mutatja.
Minden helyiségről készítsünk legalább egy fotót, de ha lehet, akkor többet is, hogy lehessen miből válogatni.
Ne fényképezzen ajtókat, bútorokat, padlót és a szoba egyéb részleteit. A legjobb, ha az egész helyiséget a lehető legszélesebb látószöggel fotózza le.
Esetleg – kiegészítésként – a fontos helyiségekben „bónuszként” megörökítheti a szép, és harmonikus részleteket – például egy szép csillárt, csempét, vagy dísztárgyat -, melyek kellemes hangulatot árasztanak.
Amúgy mindig mellékelje az alaprajzot a feltöltött képek végén. Ha magunk rajzoljuk, és nem egészen méretarányos, a méretek nem pontosak, az is jobb, mert legalább a lakás elosztását megmutatja.
A jó szöveg is fontos, de csak akkor, ha a képek rendben vannak!
Egy jó kép felhívja a figyelmet egy hirdetésünkre a hirdetési oldalon, de ha valaki rákattint is a hirdetésre, a hozzá kapcsolt jó szöveg legalább olyan fontos szerepet játszik abban, hogy fenntartsák az érdeklődést eladó lakásaink iránt.
A jó hirdetésszöveg lényege, hogy minden fontos információt tartalmazzon anélkül, hogy bármi felesleges mellébeszélést írnánk hozzá. Vagyis nem kell novellát írni arról, hogy például nagyanyáink hogyan neveltek rózsát a kertben, hanem minden egyéb lényeges pontra fókuszáljunk, amik az alapadatokból nem derültek ki.
Például milyen szolgáltatások vannak a közelben, milyen felújítások mikor történtek stb.
A hirdetéseink elhelyezésekor még egy plusz dologra figyeljünk. Mégpedig, hogy a hirdetési portál gyorsan betöltődő, modern megjelenésű legyen. Például olyan, mint az Ingatlan Tender
A hirdetés feladása az Ingatlan Tenderen egyszerű egy gyors regisztrációt követően.
Ha a lakása eladásán gondolkodik, adja fel ingatlanhirdetését itt, ahol akár telefonjáról is egyszerűen, villámgyorsan böngészheti az oldalakat.
Kép forrása: Canva.com
Hirdetés (X)