Támogatott tartalom

Így találhatunk jó állást a marketing területén

marketing

A legtöbbünk általában azzal a hozzáállással vág bele az álláskeresésbe, hogy jól fizető állást találni szinte lehetetlen. Pedig ez egyáltalán nem igaz, csupán egy kis racionalitásra van szükség, hogy felmérjük a képességeinket, valamint ezek alapján megírhassuk az önéletrajzot, illetve amikor elutasítunk vagy elfogadunk egy állásajánlatot.

Ugyanez igaz a marketing területén is, amelynek az egyik legnagyobb kihívása, hogy a digitalizáció térnyerésével rendkívül szerteágazó lett.

De szerencsére szabad átjárás van a különböző irányok között, vagyis, ha úgy érezzük, akkor bármikor válthatunk a projektmenedzseri munkakörről a social media menedzseri vagy online marketing koordinátori pozícióra.

A sikerhez szükség van a tökéletes önéletrajzra

Hiába vár minket rengeteg betöltetlen, nyitott pozíció az álláskereső oldalakon, köztük a https://miskolcallas.hu/allasok/marketing-media-ujsairas-pr weboldalon is, ahhoz, hogy sikeresen betöltsünk egy pozíciót, szükségünk lesz a tökéletes önéletrajzra, amely folyamatosan frissítve van, és tartalmazza a munkakör szempontjából releváns tapasztalatainkat és képességeinket.

Alakítsuk át tehát minden megpályázott állásra az önéletrajzot, hogy minél több kulcsszó legyen fellelhető benne, amelyekre az ATS, jelentkezés szűrő rendszer a leginkább koncentrál.

Egy marketing menedzser állás esetében ez az alábbi szakmai összefoglalót jelenti: “Egy 5 év szakmai tapasztalattal rendelkező, több tartalomfókuszú csoportot irányító jelentkező vagyok, aki szeretné megpályázni az Önök által meghirdetett marketing menedzseri pozíciót.

Ami a legfőbb eredményeimet illeti, vezetőként egy online üzletnél 64 százalékos profitnövekedést értem el több 3 hónapos tartalommarketing kampány segítségével, és 45 százalékkal növeltem a fogyasztói elköteleződést.”

Ügyeljünk a formátumra!

A HR-esek többsége azt szereti, ha az önéletrajz Word vagy PDF formátumban van feltöltve, mivel ez megkönnyíti a dolgukat az olvasás során. Ráadásul igényességről és precizitásról is árulkodik.

De mielőtt átkonvertálnánk a dokumentumot, feltétlenül győződjünk meg arról, hogy nem vétettünk-e helyesírási vagy tartalmi hibákat! Ennek köszönhetően ugyanis nem kell később a javítással és az újrakonvertálással bajlódnunk.

Végül érdemes a LinkedInen is szétnézni

A korábbi tapasztalatainkból kiindulva az állások nagy részét soha nem hirdetik meg állásportálokon, ezért érdemes más módszerekkel is keresni. Ilyen lehet például a kapcsolati háló építése, vagy cégek közvetlen megkeresése.

Jó módszer lehet azonban a LinkedInen való keresgélés is, mivel ezen a közösségi oldalon hirdetik meg általában a marketing és sales állások többségét. Arról nem is beszélve, hogy ez egy remek platform az üzleti kapcsolatépítéshez és a karrierünk tudatos építéséhez is.

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Még több cikk a rovatból: